GÜNEYDOĞU ANADOLU İHRACATÇI BİRLİKLERİ

Evde Çalışılan Günlerde Müşteri İlişkilerini Etkin Sürdürmek

Evde Çalışılan Günlerde Müşteri İlişkilerini Etkin Sürdürmek


EVDE ÇALIŞILAN GÜNLERDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNİ ETKİN SÜRDÜRMEK

30 Nisan 2020, Perşembe, 14:00-17:00, ZOOM Online Platformu

 

Şirketler güçlerinin büyük bölümünü müşteri kazanmak icin kullanırlar. Çok azını müşteri ilişkilerini korumak ve sürdürebilir kılmak amacıyla kullanırlar. Bu ölümcül bir hatadır.

Pandemi gibi olağanüstü durumlar meydana geldiginde yeni müşteriler bulmak son derece zorlaşır ve mevcut müşterilerin değerinin ne kadar önemli olduğunun farkına varılır.

Bu eğitimin amacı, olağanüstü durumlarda mevcut müşterilerle, müşteri ilişkilerinin nasıl şekillenmesi gerektiği, ilişkilerin sürdürülebilirliğinin nasıl sağlanabileceğı konularında bakış açısı kazandırmaktır.

Eğitim Konu Başlıkları:

  • İlişkilerin Analizi
  • Değişen Koşullarda Davranışlarımız
  • Etki ve İlgi Alanlarımızın Tespiti
  • Amaca Yönelik Doğru ve Eylemsel Davranışlar
  • Sürdürülebilirlik için Sadakat Ekseni
  • Networking nedir? Ne değildir?
  • İnsanların İlişki Kapasitesi
  • Dijital Asansör Cümlesi Kullanmak
  • 6 Katman Kuralı
  • Kartvizitleri Nasıl Kullanacağız?
  • İlişkilerde Pareto Kuralı Uygulaması
  • Kişilik Tiplerine Göre Networking

Eğitmen Özgeçmişi – Hüseyin MANDACI:

İzmir Dokuz Eylül Üniversitesi İktisat Fakültesinde lisans düzeyinde ve İstanbul Bilgi Üniversitesinde ise Hukuk Fakültesinde Ekonomi Hukuku alanında yüksek Lisans düzeyinde eğitimini tamamlamıştır.

1990 yılından bu yana, 25 yılı aşkın sürede Pamukbank, Finansbank, Şekerbank, Türkiye Ekonomi Bankası, Alternatifbank gibi Türkiye’nin önde gelen Finans Kuruluşlarında Perakende/Bireysel Satış ve Pazarlamadan sorumlu üst düzey yöneticilik görevlerinde bulunmuştur.

Akademi ve Eğitim konularında çeşitli projelerde aktif olarak rol alan MANDACI aşağıdaki gibi pek çok çalışmada bulunmuştur. Uluslararası yatırım bankası Goldman Sachs'ın 2008 yılında başlattığı "10.000 Kadın Girişimci" projesinin, Özyeğin Üniversitesi işbirliği ile Türkiye'deki programlarındaki ''Girişimcilikte Satış Geliştirme '' eğitimlerini Hüseyin MANDACI vermiştir. Bununla birlikte Özyeğin Üniversitesi ve TOBB işbirliğiyle, her yıl düzenlenen 1.000.000 TL ödüllü olan “bir FİKRİNmiVAR?” proje ve fikir yarışmasında da katılımcılara, Satış Eğitimlerini vermekte olup yarışmada finale kalan proje ve fikir sahibi katılımcılara da mentörlük desteği vermiştir. Hüseyin MANDACI’nın Türkiye’nin önde gelen kurum ve markalarına verdiği eğitimler arasında, Pazarlama ve Satış Teknikleri, Business Networking, Kurum içi Uzlaşma ve Biz Olmak, İletişim ve İlişki Yönetimi, Finansal Satış, Hizmette Mükemmellik, Etkili Sunum Teknikleri, Motivasyon ve Stres Yönetimi, Kişisel İmaj ve Beden Dili Yönetimi, Etkinlik ve Zaman Yönetimi, Vizyonel Yönetim Teknikleri gibi eğitimler yeralmaktadır. T.Vakıflar Bankası TAO nezdinde 3 yıl süre ile Satış Teknikleri, Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Etkili İletişim eğitimlerini halen vermektedir.

Humanist Yayınevi tarafından yayınlanan, D&R mağazalarında en çok satanlar arasına giren ve 2.basımı yapılan “İtirazım Var” adlı Satış profesyonellerinin başucu kitabı yazarıdır.

Kişisel Gelişim ve İletişim alanlarında 200 adet civarı makalelerin yer aldığı, yaklaşık 80.000 kişinin okuduğu bir kişisel blog yazarı ve editörüdür.

1970 Çanakkale doğumlu Hüseyin MANDACI, evli ve bir çocuk sahibidir.