GÜNEYDOĞU ANADOLU İHRACATÇI BİRLİKLERİ

Stratejik Pazarlama(2. Gün)

Stratejik Pazarlama(2. Gün)


STRATEJİK PAZARLAMA

7-9 Temmuz 2020, Salı-Perşembe, 14:00-17:00, ZOOM Online Platformu

 

Konu Başlıkları:

  • Günümüz Satıcı Modeli
  • İkna Yöntemleri
  • Müşteri Yönetimi
  • Gerilla Pazarlama
  • Nöro Pazarlama
  • Shopper Marketing
  • E-Dünya’nın Getirileri
  • Dijital Pazarlama
  • Dünya’dan ve Türkiye’den Örnek Uygulamalar

 

Eğitmen Özgeçmişi – Altay AYHAN:

1982 yılında O.D.T.Ü İşletme’ den mezun oldu. İş hayatına Çukurova Grubunda Satış Yöneticisi olarak başladı; 8,5 yıl Suudi Arabistan’da Enka – Pimapen ve çok uluslu firmalarda Satış Müdürü olarak çalıştı. Tyrolit Swarovski Avusturya firması için Türkiye’de Pazar araştırmaları yaptı ve Türkiye Ülke Genel Müdürü oldu. Colgate Palmolive USA – Başer Kimya ortak şirketinde; Satış ve Pazarlama Direktörü olarak görev yaptı.

Gelişen Pazarlarda Ürün Lansmanı Workshop’ları yaptı. Colgate, ABC, Palmolive, Hacı Şakir, Protex markalarını yönetti. Bayii Yönetim organizasyonun da aktif görevler aldı. Aynı anda “Yarı Zamanlı Öğretim Görevlisi” olarak Yeditepe Üniversitesi’nde 15 yıl Satış Yönetimi/ Pazarlama/ Stratejik Yönetim derslerini verdi.

Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı – Ege İhracatçılar Birliğinde Yönetim Kurulu Üyeliği görevini sürdürdü. Türk Zeytin ve Zeytinyağının uluslararası pazarlar da tanıtımında etkin görevler yaptı.Fenerium; Uno, Garanti Bankası, Doğuş Holding, Yıldız Holding, Ülker Horizongibi kuruluşlara Altay Ayhan hafta sonları uygulamalı eğitimler verdi.

3 yıl ABD’ de Pazarında Türkiye Merkezli olarak Başer Gıda A.Ş. de Dış Ticaretten sorumlu üst düzey yönetici olarak çalıştı. Yedi Adımda Markalaşma Kitabını yazdı ve üniversitelerde kaynak kitap olarak okutulmaktadır.

Yıldız Holding Bünyesine katıldı. Ülker Eksper (Ev Dışı Tüketim) ve TeközelŞirketlerinde Genel Müdür Yardımcılığı ve Genel Müdürlük görevlerinde bulundu. Bim, Migros, Şok Mağazaları için 500 kadar PL ve markalı ürünlerin lansmanlarını yaptı. Mis, Amigo, Halk, Mintax, Piyale, Vatan, Besler, Carmen markalarını yönetti. Kahve Dünyası ve Yayla Agro, Expotim firmalarına Yönetim Danışmanlığı yaptı. Bu yıllar içerisinde, mesleki olarak stratejik yönetim, perakende, pazarlama ve satış alanlarında müşterileri için “bilgi bazlı aksiyon önerileri” geliştirdi ve uyguladı.