Halı İhracatçıları Birliği

Sürdürülebilir İş Modeli ve Amaç Odaklı Marka-Aysun Şabanlı

Sürdürülebilir İş Modeli ve Amaç Odaklı Marka-Aysun Şabanlı


Aysun Şabanlı

Sürdürülebilir İş Modeli ve Amaç Odaklı Marka

7 Şubat 2023, Salı, 14.00-17.00, ZOOM Online Platformu

Eğitim İçeriği:

 

Yeni Dünya, Yeni Değerler ve Yeni Tüketici Beklentileri

Yeni Dünyada Yeni Dinamikler

Yeni Tüketici Değerleri ve Bireysel amaç

Çevresel, Sosyal ve Ekonomik Sorunlar

Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ve Triple Bottom Line

Avrupa Birliği Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerini İş Süreçlerine Entegre Etmek

Sosyal, Ekonomik ve Yönetişimsel Perspektifle İyi Büyüme Vizyonu

Sürdürülebilir İş Modeli

İyi Büyüme: Sürdürülebilir İş Modelleri

Sürdürülebilir İş Modellerine Dönüşüm Stratejileri

Amaç Odaklı Marka Stratejisi

Marka İnovasyonu: Sürdürülebilir Marka DNA sı ve 3P

Marka iyilikseverliği vs sürdürülebilir marka arasındaki fark

Sürdürülebilir Marka Stratejisi ve Stratejik Adımlar

Sürdürülebilir Marka Vaadi ve Konumlama

Etki Yaratan Sürdürülebilir Marka Hikayesi

Sürdürülebilir Marka Hikayesi ile Gündem

Sürdürülebilir Marka Hikayesi Yaratmak ve Etkileşimle Etkiyi Büyütmek

Davranış Değişimi için Hedef Kitleyi Harekete Geçirmek

Yeni İletişim Modeli: Katılımcı İletişim Modeli

Marka Aktivizmi

 


Eğitmen Özgeçmişi – Aysun Şabanlı:       

Stratejik Pazarlama, İş Geliştirme, Sürdürülebilir Marka, Tüketici Davranışları ve Deneyimi
konularında eğitmen ve Strateji Danışmanı olan Aysun Şabanlı; Teknoloji sektöründe tüm
dünyaya yön veren önemli markalarında üst düzey yöneticilik yapmış, görev aldığı ülkelerde,
küresel markaların, değişim süreçlerindeki marka ve iş geliştirme stratejilerini yaratmış,
geleneksel iletişim yöntemlerinin dışına çıkarak, yeni pazarlama prensiplerinin uygulandığı,
örnek teşkil edecek yaratıcı projelere imza atmıştır.


Yota Devices Türkiye ve İsrail’den sorumlu Ülke Müdürü olarak görev yapmış, markanın bu
ülkelerdeki start- up süreçlerini yönetmiştir. Sony Mobile Markası Türkiye Ülke Müdürü ve
Türkiye, Yunanistan ve Israil’den sorumlu Pazarlama Direktörü olarak Sony Mobile’ın
markalaşma süreçlerini yönetmiş ve Sony Mobile’ın Pazar payı kazanarak akıllı cep telefonları
pazarında önemli bir oyuncu olarak katılmasına büyük katkıda bulunmuştur.
LG Electronics Marka Pazarlama Müdürü olarak görev yaparken birçok ödül kazanan pazarlama
iletişimi projesini yönetmiş, LG Electronics’in marka bilinirliğini Türkiye’de yerleştiren yönetici
olmuştur.


İstanbul Üniversitesi Ekonomi Lisans ve University of Westminster, Pazarlama Yönetimi Lisans
Üstü eğitimini tamamlamıştır. Şabanlı, halihazırda Bahçeşehir Üniversitesi’nde İletişim alanında
doktora eğitimine devam etmektedir.


Şabanlı, halihazırda, Eylül 2015’de kurmuş olduğu, Antidote Business Consultancy çatısı
altında, firmalara, amaç odaklı marka stratejisi danışmanlığı hizmeti vermekte, yine kurucu
ortağı olduğu P10’de ise kurumlara marka/pazarlama stratejileri ve pozitif tüketici deneyimi
danışmanlığı hizmeti vermektedir.


Şabanlı, 19 yıllık profesyonel iş hayatı boyunca elde ettiği tecrübelerini eğitimlerle
aktarmaktadır. Marka Stratejileri, Pazarlama Yönetimi, Pozitif Müşteri Deneyimi, Tüketici
Trendleri ve Davranışları, Yeni Dünyada Pazarlama ve İletişimi konularında kurumlara
eğitimler vermenin yanı sıra, Yeni Nesil Pazarlama, İletişimi Sürdürülebilir Marke ve Marka
Aktivizmi konusunda bazı konferanslara konuşmacı olarak katılmaktadır.

Ayrıca, Doğu Akdeniz Üniversitesi, İşletme Fakültesi’nde bir süre Tüketici Davranışları dersini
vermiş, halihazırda Bahçeşehir Üniversite MBA programı Öğretim Görevlisi Pazarlama
Stratejileri, Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Dijital İletişim derslerini vermektedir.