Aysun Şabanlı
Sürdürülebilir İş Modeli ve Amaç Odaklı Marka
7 Şubat 2023, Salı, 14.00-17.00, ZOOM Online Platformu
Eğitim İçeriği:
Yeni Dünya, Yeni Değerler ve Yeni Tüketici Beklentileri
Yeni Dünyada Yeni Dinamikler
Yeni Tüketici Değerleri ve Bireysel amaç
Çevresel, Sosyal ve Ekonomik Sorunlar
Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları ve Triple Bottom Line
Avrupa Birliği Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerini İş Süreçlerine Entegre Etmek
Sosyal, Ekonomik ve Yönetişimsel Perspektifle İyi Büyüme Vizyonu
Sürdürülebilir İş Modeli
İyi Büyüme: Sürdürülebilir İş Modelleri
Sürdürülebilir İş Modellerine Dönüşüm Stratejileri
Amaç Odaklı Marka Stratejisi
Marka İnovasyonu: Sürdürülebilir Marka DNA sı ve 3P
Marka iyilikseverliği vs sürdürülebilir marka arasındaki fark
Sürdürülebilir Marka Stratejisi ve Stratejik Adımlar
Sürdürülebilir Marka Vaadi ve Konumlama
Etki Yaratan Sürdürülebilir Marka Hikayesi
Sürdürülebilir Marka Hikayesi ile Gündem
Sürdürülebilir Marka Hikayesi Yaratmak ve Etkileşimle Etkiyi Büyütmek
Davranış Değişimi için Hedef Kitleyi Harekete Geçirmek
Yeni İletişim Modeli: Katılımcı İletişim Modeli
Marka Aktivizmi
Eğitmen Özgeçmişi – Aysun Şabanlı:
Stratejik Pazarlama, İş Geliştirme, Sürdürülebilir Marka, Tüketici Davranışları ve Deneyimi
konularında eğitmen ve Strateji Danışmanı olan Aysun Şabanlı; Teknoloji sektöründe tüm
dünyaya yön veren önemli markalarında üst düzey yöneticilik yapmış, görev aldığı ülkelerde,
küresel markaların, değişim süreçlerindeki marka ve iş geliştirme stratejilerini yaratmış,
geleneksel iletişim yöntemlerinin dışına çıkarak, yeni pazarlama prensiplerinin uygulandığı,
örnek teşkil edecek yaratıcı projelere imza atmıştır.
Yota Devices Türkiye ve İsrail’den sorumlu Ülke Müdürü olarak görev yapmış, markanın bu
ülkelerdeki start- up süreçlerini yönetmiştir. Sony Mobile Markası Türkiye Ülke Müdürü ve
Türkiye, Yunanistan ve Israil’den sorumlu Pazarlama Direktörü olarak Sony Mobile’ın
markalaşma süreçlerini yönetmiş ve Sony Mobile’ın Pazar payı kazanarak akıllı cep telefonları
pazarında önemli bir oyuncu olarak katılmasına büyük katkıda bulunmuştur.
LG Electronics Marka Pazarlama Müdürü olarak görev yaparken birçok ödül kazanan pazarlama
iletişimi projesini yönetmiş, LG Electronics’in marka bilinirliğini Türkiye’de yerleştiren yönetici
olmuştur.
İstanbul Üniversitesi Ekonomi Lisans ve University of Westminster, Pazarlama Yönetimi Lisans
Üstü eğitimini tamamlamıştır. Şabanlı, halihazırda Bahçeşehir Üniversitesi’nde İletişim alanında
doktora eğitimine devam etmektedir.
Şabanlı, halihazırda, Eylül 2015’de kurmuş olduğu, Antidote Business Consultancy çatısı
altında, firmalara, amaç odaklı marka stratejisi danışmanlığı hizmeti vermekte, yine kurucu
ortağı olduğu P10’de ise kurumlara marka/pazarlama stratejileri ve pozitif tüketici deneyimi
danışmanlığı hizmeti vermektedir.
Şabanlı, 19 yıllık profesyonel iş hayatı boyunca elde ettiği tecrübelerini eğitimlerle
aktarmaktadır. Marka Stratejileri, Pazarlama Yönetimi, Pozitif Müşteri Deneyimi, Tüketici
Trendleri ve Davranışları, Yeni Dünyada Pazarlama ve İletişimi konularında kurumlara
eğitimler vermenin yanı sıra, Yeni Nesil Pazarlama, İletişimi Sürdürülebilir Marke ve Marka
Aktivizmi konusunda bazı konferanslara konuşmacı olarak katılmaktadır.
Ayrıca, Doğu Akdeniz Üniversitesi, İşletme Fakültesi’nde bir süre Tüketici Davranışları dersini
vermiş, halihazırda Bahçeşehir Üniversite MBA programı Öğretim Görevlisi Pazarlama
Stratejileri, Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Dijital İletişim derslerini vermektedir.