Kuru Meyve ve Mamulleri İhracatçıları Birliği

E-Ticarette Çin'in Etkisi-Almıla Demirdağ

E-Ticarette Çin'in Etkisi-Almıla Demirdağ


Almila Demirdağ

E-Ticarette Çin'in Etkisi

2 Ekim 2024, Çarşamba, 14.00-16.00, ZOOM Online Platformu

Eğitim İçeriği:

 

 

  • Çin'de üretim ve tedarik zinciri
  • Çin'li markaların globalleşmesi
  • Hızlı teslimat ve lojistik inovasyonları
  • Çin'li teknoloji firmalarının e ticaretteki yükselişi
  • Ticaret savaşları ve Çin in Türkiye üzerindeki politik etkileri
  • Temu ve Shein gibi e-ticaret platformlarının yükselişi

 

 

Eğitmen Özgeçmişi – Almila Demirdağ:

 

Almıla Demirdağ, ODTÜ Gıda Mühendisliği mezunu olup ve kariyerine hızlı tüketim sektöründe, Procter & Gamble'da 10 yıl boyunca satış ve iş geliştirme yöneticiliği pozisyonlarında çalışarak başlamıştır. Teknoloji dünyasına Nokia'da Genel Perakende Direktörlüğü pozisyonuyla adım atmıştır. 2013 yılından itibaren Microsoft Türkiye, Amazon Avrupa (Luxembourg) ve Amazon Türkiye ofislerinde Perakende Satış Müdürlüğü ve Kategori Liderliği görevlerini üstlenmiştir. Özellikle Amazon Türkiye’nin kurucu ekibinde yer alarak 2018’de ülke lansmanında aktif rol almış ve bu süreçte e-ihracat konusunda uzmanlaşmıştır.

Almıla Demirdağ, offline ve online satış yöneticiliği, e-ticaret ve kategori yöneticiliği gibi alanlarda derinlemesine bir bilgi birikimine sahiptir. Ayrıca, Türkiye’de e-ihracat konusunda hizmet veren start-up'larda Yönetim Kurulu üyeliği yaparak ve danışmanlık sağlayarak sektöre katkıda bulunmaktadır.