6. DİĞER SORU VE TALEPLERİNİZ İÇİN
6.1. İhracat İletişim Noktası –Bilgi Merkezi
Aktif ve Potansiyel İhracatçı Firmalarımızın güncel ticari bilgi ihtiyacını 7 gün 24 saat karşılanması amacıyla;
gibi ihracat süreçlerine ilişkin sorularının yanı sıra,
Bakanlığımızın, firmalarımızın uluslararası pazarlarda rekabet gücü kazanmalarına olanak sağlayan destek programlarına ilişkin sorular Bakanlığımıza İhracat İletişim Noktası kanalıyla iletilebilir.
İhracat İletişim Noktası 444 43 63 numaralı telefondan hafta içinde 09:00-18:00 saatleri arasında ilgili kesimlere hizmet sunmaktadır. İlgili kesimler her zaman ve dünyanın her yerinden sesli mesaj bırakabilmekte ve İhracat İletişim Noktası tarafından mesai saatleri içinde dönüş yapılmaktadır.
6.2. Uzmana Danışın
Bakanlığımız web sayfasından ulaşabileceğiniz “Uzman Danışın” formu kanalıyla taleplerinizi doğrudan ilgili uzmanlara iletebilirsiniz.
6.3. Ticaret Bakanlığı Blogu
Bakanlığımız web sayfası üzerinden ulaşılan blog üzerinde ticari fırsatlar, ihaleler, fuarlar ve ülke-sektör bilgileri gibi çeşitli konularda haber ve duyurular günlük olarak yayımlanmaktadır. Dış ticaret ile ilgili günlük haber ve duyuruları ile Bakanlığımız faaliyetlerine anlık olarak ulaşılmaktadır.
6.4. Ticaret Müşavirlikleri ve Ataşelikleri
Bakanlığımız web sitesi “İhracat” veya “Dış İlişkiler” başlıklarından ulaşılan Ülkeler ve Ülke Masaları bölümünde ülke seçerek, Ticaret Temsilciliklerimiz başlığı altında ilgili ülkedeki Müşavirlik/Ataşelik bilgilerine ulaşılmaktadır.
Ayrıca, bu alandaki Ticaret Müşavirine Danışın uygulamasını kullanarak, Bakanlığımızın yurtdışında görevli Ticaret Müşavir ve Ataşelerine görev yaptıkları ülke pazarlarına dair soru sorma, bilgi talep etme ve bu taleplerinizi takip etme imkânına kavuşabilirsiniz.